dimarts, 15 d’octubre de 2013

JA TENIM BLOG!

 En el Blog hi trobareu fotos, vídeos, feinetes, documents, temari, etc. En resum, tot el que necessiteu saber damunt el que es fa a classede religió s Santa Maria ho trobareu al Blog. Només tenir una mica de paciència i aniré actualitzant el Blog el més ràpid possible. Per deixar-ho una mica més clar, els nins de 4tA de religió han preparat un vídeo per explicar: què és un blog i per què serveix. Esperem que us agradi molt!

Moltes Gràcies!!!
Versió Alta Definició HD i per descarregar ***AQUÍ***




Intro Blog relifeinetes.blogspot.com from Ceip Melcior Rossello on Vimeo.

29 comentaris:

  1. Tenia ganes de tenir una tutoria amb tu per saber que feiau a clase, la programació (així per damunt), que s'hauria donat al finalitzar els cicles. Però, no m'ha fet falta, ho has explicat tot tan bé.....
    A part de tenir dubtes en general, com tu dius que podiem tenir, tenia el dubte de que la meva filla segueixi a religió. Ara ho tinc clar, seguirá, perque si ho fas així com ho has escrit, aprendran moltíssim i no tin cap dubte de que es divertirán, perquè ja l'any passat ho vaig poder observar a la meva filla.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari!! Estic molt content que trobeu útil la informació que us he posat a la part de temari. I realment se me va ocórrer després que algunes tutores de primer cicle em diguessin que hi havia mares i pares interessats en saber la feina que es feia a classe. Així que he de ser jo que us he d’agrair a vosaltres l’interès que posau amb el que fem a l'aula. I estic a la vostra disposició tan aquí com a l’escola! Bona nit i moltes gràcies!!! :)

      Elimina
  2. M'agrada religió.Aprenem coses de Déu.I m'agrada bastant!

    ResponElimina
  3. Religió!!!!M'encanta religió.JaJaJaJaJaJa!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes Gràciess!! I recordau a escriure el vostre nom que així no se qui sou! ;)

      Elimina
  4. M'agradat molt es video de n'Adam i n'Eva.Algun dia duras una altra pelicula de n'Adam i Eva?Ha estata molt xulo!!!
    Otra,otra,otra!!!

    Pau Real 3ºrB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mmmmm Adam i Eva ja no ens toca més per ara,,,però seguirem mirant més pelis de la mateixa colecció!! ;)

      Elimina
  5. Guay!!!M'agrada.jajajajajajaja.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràciessssss!! Recordau els anònims a posar el nom i al curs al final!! Que així no se qui ets!!! ;)

      Elimina
  6. a quedat molt be el vidio de 4t
    Yolanda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltesss gràciess!! I benvinguda al blog!! :)

      Elimina
  7. Religio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    yolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. m' agrdat molt aquest video!!!

    Maria Jose 5èa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràciesssss!! A veure quan tenim relifeinetes de 5è per posar per aquí!! ;)

      Elimina
  9. hola Xisco soc en Joel de 2ón , no puc veure els videos, i la meva mamà tampoc sap com va...només ho podem escoltar! I també visca religió!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que extrany!! A tots els van bé els vídeos!! No se, intentau mirar sa configuració del vostre ordinador...qualque cosa falla! ^^'

      Elimina
    2. En es meu va bé.Pau Real 3rB

      Elimina
  10. hola xisco en es final si que podia enviar'te els comentaris.

    ResponElimina